Asszisztenst keresünk, aki adminisztratív, logisztikai és pénzügyi feladatok elvégzésében jártas

Szalkabrikett Kft.

Egyéb asszisztens

Munkavégzés helye: Göd

Bruttó 1 - 1 / óra
2019. 10. 15. 11:30

Játékokkal és bútorokkal foglalkozó import és kereskedelmi cégként keresünk munkatársat gödi telephelyre adminisztratív, logisztikai  és minimális pénzügyi tevékenységhez kapcsolódó back office feladatok elvégzésére teljes munkaidőben családias környezetbe.

 

Feladatok

  • Nemzetközi szállítások szervezése a megrendeléstől az áruk raktárba történő megérkezéséig. Import rendelések logisztikája.
  • Válasz a bejövő e-mailekre és telefonhívásokra.
  • EKAER (Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer) használata.
  • Árajánlatok és ajánlatok kérése különféle vállalatoktól (szállítócégek, informatikai cégek, szolgáltatók, stb.)
  • Támogatás e-mailben és telefonon az ügyvezetőnek (angol és magyar)
  • Üzleti utak szervezése (szállodafoglalás, repülőjegy-vásárlás, vonatjegyek, vízumkérelmek stb.)
  • Banki átutalások végrehajtása és pénzügyi adatok feldolgozása
  • Különféle adminisztratív feladatok elvégzése

 

Elvárások

  • Legalább 2 évig hasonló pozícióban szerzett tapasztalat.
  • Számítógépes és az ehhez kapcsolódó szoftverek tökéletes használata (MS Office).
  • Jó kommunikációs - és írás készség.
  • Önálló munkavégzés és gyors problémamegoldás.
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás.

 

Előnyök

  • Jó kommunikációs készség (angol, magyar).
  • 2 évnél több éeves tapasztalat hasonló pozícióban.

 

Amit kínálunk

  • Családias környezetű munkahely.
  • Szabad hétvégék.
  • Munkaidő 8-17 óráig (pénteken 16 óráig).

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Angol

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!