Lejárt hirdetés
|
Asszisztenst keresünk, aki adminisztratív, logisztikai és pénzügyi feladatok elvégzésében jártas
Egyéb asszisztens
Munkavégzés helye: Göd
Bruttó 1 - 1 / óra
2019. 10. 15. 11:30
Játékokkal és bútorokkal foglalkozó import és kereskedelmi cégként keresünk munkatársat gödi telephelyre adminisztratív, logisztikai és minimális pénzügyi tevékenységhez kapcsolódó back office feladatok elvégzésére teljes munkaidőben családias környezetbe.
Feladatok
- Nemzetközi szállítások szervezése a megrendeléstől az áruk raktárba történő megérkezéséig. Import rendelések logisztikája.
- Válasz a bejövő e-mailekre és telefonhívásokra.
- EKAER (Elektronikus Közúti Áruforgalom Ellenőrző Rendszer) használata.
- Árajánlatok és ajánlatok kérése különféle vállalatoktól (szállítócégek, informatikai cégek, szolgáltatók, stb.)
- Támogatás e-mailben és telefonon az ügyvezetőnek (angol és magyar)
- Üzleti utak szervezése (szállodafoglalás, repülőjegy-vásárlás, vonatjegyek, vízumkérelmek stb.)
- Banki átutalások végrehajtása és pénzügyi adatok feldolgozása
- Különféle adminisztratív feladatok elvégzése
Elvárások
- Legalább 2 évig hasonló pozícióban szerzett tapasztalat.
- Számítógépes és az ehhez kapcsolódó szoftverek tökéletes használata (MS Office).
- Jó kommunikációs - és írás készség.
- Önálló munkavégzés és gyors problémamegoldás.
- Társalgási szintű angol nyelvtudás.
Előnyök
- Jó kommunikációs készség (angol, magyar).
- 2 évnél több éeves tapasztalat hasonló pozícióban.
Amit kínálunk
- Családias környezetű munkahely.
- Szabad hétvégék.
- Munkaidő 8-17 óráig (pénteken 16 óráig).
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Gimnázium
- Szakközépiskola
Szükséges nyelvtudás
- Angol
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!